Neljas kuu

Täna täitus meil NELI KUUD rasedust. Hämmastav kui kiiresti aeg läheb. Mõelda vaid et kahe nädala pärast on pool rasedust juba kantud.

SÜMPTOMID
Minu kõige suurem nuhtlus rasedusaegne iiveldus on möödas. Oli päevi, kus mul toit üldse sees ei püsinud ja teatud lõhnad ajasid iivelduse veel hullemaks. Vahepeal tekkis juba oht, et pean minema haiglasse tilgutite alla  "sööma". Nüüd püsib söök sees ja enam muud ma ei oskakski tahta.
Muidugi vahest kimbutavad mind need isud. Isud on pigem magusa kui soolase järele. Näiteks olen meeletu suur jäätisesõber praegu.

VISIIT ARSTILE
Saime viimasel visiiidil, mis oli kuuaega tagasi, arstil 3 raamatut:

  • Isa ja beebi
  • Libero "Rasedus - sünnitus - vastsündinu"
  • Beebi teaberaamat
Olen viimased kaks läbi lugenud ja iga nädal hoian silma peal Libero raamatus olevale nädalate kirjeldustele. Elukaaslane võttis enda raamatu komandeeringusse kaasa ja tunnistas et loeb seda usinalt. 
Homme on mul uus ämmaemanda külastusaeg ning siis toimuvad sellised rutiinsed asjad nagu - kaalumine, kõhu mõõtmine ning emakapõhja mõõtmine. 

ULTRAHELI
Olen arusaanud, et ultrahelisid on raseduse ajal kaks (mõtlen siin kohal neid ultrahelisid mis tehakse kõhu pealt). Minul oli esimene 12 nädalal. Peaksingi homme teada saama kuna on teine, ning siis saame teada heal juhul kas saame poja vanemateks või tütre.

Soovitan kindlasti ka mäletuseks lasta teha ultraheli pildid. Maarjamõisa naistekliinikus on need muidugi tasulised ja hinnakiri täiesti kodulehel olemas. 

VAJALIKUD ASJAD BEEBILE
Koostasin ka nimekirja asjadest ja otsisin netist ka sellised ~ hinnad. Kui osta kõik uus ja igasugune pudi-padi võib julgelt arvestada 1000€-ga. Muidugi ei pea tea ostma kõike ühe kuuga. Meie leppisime kokku et iga kuu üks kallim asi - voodi, käru ja kapp/kummut. Sest muud asjad on seal 5-30€ maksvad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar