Asjad, mis kodus meie poega juba ootavad

Oleme oma poja tulekuks juba alates kolmandast raseduskuust põhimõtteliselt valmistunud. Otsa tegi lahti mu ema, kes tasapisi hakkas riideid ostma. Kuna nii varases ajas oli sugu lihtsalt üks suur küsimärk, alustasime unisex riietest. Ja enamus riideid oleme me ostnud just second-hand poodidest. Sest enda imestusekski on seal väga korralike riideid ja enamus body'sid on näiteks 0,50€ senti kuni max 2€. Samas ostes uuena siis algavad hinnad 6€.

Second-hand poodidest ostetud asjad
 Ühes olin ma aga veendnud, et haiglast kojutoomise riided me ostame uued. Antud komplekti leidsime emaga täiesti juhuslikult sellisest poest nagu Tartus asuv Laste Sahtel mis asub Riia mäel. Lisaks komplektile ostsin sealt ka ühed jalanõud, teki ja kombeka.
Tekk ~13€, jalanõud ~15€, riiete komplekt ~32€, kombekas ~45€

Olles too päev Laste Sahtlis raha juba piisavalt raisanud, käisime emaga läbi ka Lõunakeskuses asuvast Juku Mänguasjade poest, kust ta otsustas oma tulevasele lapselapsele osta kaks paari pükse mis läksid maksma ~ 10€.
Juku mänguasja poest ostetud püksid ~10€.

Kõige suurem hirm minu jaoks ja kindlasti ka Halari jaoks oli KÄRU. Mul oli oma nägemus jalutuskärust ja samamoodi oli ka Halaril.
Teadsin, et ...
  1. käru peab olema soodne
  2. mugav
  3. piisavalt suurte ratastega (kuna laps tuleb ikkagi sügis-talvelaps)
  4. 3-1 komplekt äärmisel juhul 2-1 komplekt
  5. ilus
Halar teadis, et 
  1. käru peab olema vinge(!)
Vahepeal leidsin mingisuguse käru, aga Halar leidis et see liiga selline mitte meie stiilis käru. Siis aga surfas mu ema internetis ja leidis sellise lehe nagu NAGUUUS sealt leidsime ka endale käru. Lõpuks midagi sellist mis meeldis kõigile, täitis minu nõudmistest vähemalt 4 punkti. Käru hind oli 250€ ja see sisaldas käru, vankrit ja turvatooli, vihmakile ja soojakotti. 


Nüüd uudistates käru olin väga õnnelik kui avastasin, et turvatooli saab kinnitada käruraamile.
Täna ostsin ka ainukese asja mis veel kärukomplektist puudu oli - putukavõrku. Selle hind oli ~10€ . Oli ka üks odavam, aga see oli kuidagi nii tihe võrk et selle all hingamine tundus mission impossible. Sellel võrgul mis ostsin on olemas ka lukk, et kui lapsel mingi probleem on siis ei pea vankrilt tervet võrku maha kiskuma vaid saad ka lihtsalt väikse luku avada ja teda aidata.

Vaadates oma nimekirja siis pole enam ühtegi suurt ostu enam jäänud peale kummuti. Voodi pidi olema mu vanemate poolne kingitus koos madratsite ja asjadega. Siis meie osta on veel sellised nipet-näpet asjad.

Kui kunagi olime Halariga arvanud, et kamoon et palju ühe väikese inimese peale ikka raha läheb siis nüüd ostes muudkui tasapisi asju tõdeme, et ikka läheb küll.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar