Käisime selgeltnägija juures

Allikas: http://weheartit.com/entry/58944535
Kuna ma polnud kunagi selgeltnägija juures käinud siis otsustasin ära proovida. Nüüd saab selle linnukese igatahes "to-do" listis ära teha.

Kuidas valisin kelle juurde minna?
Eks nendega ole ka nii, et iga soolapuhuja juttu ei saa uskuda, aga kuna ema oli nooruspõlves tihti tema juures käinud ja tema ennustused olid täppi läinud, siis teadsin täpselt et tahan sama inimese juurde minna. Muidugi kontaktide leidmine osutus raskeks ja siis sai mingi aeg käega löödud.
Nüüd hakkas tuttava-tuttava-tuttava (ja nii edasi) ringkonnas sõna levima, et keegi käis ja nii sai ka endale vajalik number uuritud. Kõigepealt käis ära mu õde ja tema oli rahul, ning oli ka minu kohta uurinud ja peale seda otsustasin ma pean minema. Kui enne oled kahevahel siis lõpuks mingi asi annab ikka tõuke.

Mida ma teada sain?
Alguses rääkis ta väga palju asju ilma küsimatagi ja pani väga täppi. Ütles kohe, et ma ootan last ja et mul sünnib poeg (õele ütles ta ka et olen 5-6 kuud rase). Ja täppi pani ta ka sellega kui kaua olen Halariga koos olnud 3 aastat. Ta rääkis pigem olevikust ja milline on mu Halar ja peab tõdema, et puhtalt pildiga rääkis ta väga täpselt Halari iseloomust ja elust. Ta ütles kohe, et muidu ta mehi ei kiida, aga minul on väärt mees. Ja et ta on minu õige. Ühesõnaga ma läksin sinna nagu ikka mõttega et KINDLASTI kuulen asju mida ma kuulda ei tahaks. Naised pigem on sellised mõttega, et nende mehed on mölakad ja petavad ja valetavad, aga kuulda et su mees on truu ja hoolib ainult sinust see paneb justkui pilvede peal keksima. Isegi kui see ei ole nii, siis mõneks ajaks tuled sa ikka välja ja maailm on nii ilus koht.

Sain ka teada natukene oma lapse kohta. Nimelt pidi ta väga ilus poiss tulema ja pigem rohkem minusse kui isasse. Samuti pidi temast saama indigo laps. Ja et selgeltnägija juures oli tema ka kohal ja kuulis kõike mis räägiti tema isast, vanaemast ja vanaisast.

Kas ma jäin rahule?
Ma jäin seanssiga väga rahule. Ja kindlasti tahan tema juurde veel minna. Muidugi on see iga inimese enda asi kui ebausklik ta on ja mida ta usub aga mina usun. Mitte muidugi kõiki aga kuidagi sisetunne ütleb ära kes räägib õiget juttu ja kes lihtsalt petab sind.

11 kommentaari:

  1. Tere ma oleksin väga tänulik kui sa kirjutaksid mulle postkasti, mis oli selle ennustaja nimi ja tema kontaktandmed!

    pipy@hot.ee

    VastaKustuta
  2. No tere kaasbeebiblogija, ma tahaks ka hea meelega nime ja kontakti :)

    VastaKustuta
  3. Tere..oleksin samuti väga tänulik kui kirjutaksin mulle ennustaja kontaktandmed..suured tänud ette..

    katsik16@hotmail.com

    VastaKustuta
  4. Tere, sattusin lugema teie blogi, et ma uurin ka kelle juurde võiksin minna, et oleks usaldusväärne ja mitte suli kes luuletab asju kokku :) et väga sooviksin selle ennustaja kontaktanmed. Vastust ootama jäädes Kristiina
    kristiina357@hot.ee

    VastaKustuta
  5. tere
    paluks saada ka selgeltnägija kontaktandmeid.aadressile egnis@hotmail.com
    suured tänud vastamast a

    VastaKustuta
  6. Tere Kätlin,

    Kas oleksid palun nii lahke ja saaksid jagada selgeltnägija kontaktandmeid meilile:Tartukas26@hot.ee

    Ette tänades.

    VastaKustuta
  7. Tere sooviksin ka selle inimese kontaktandmeid kui on võimalik.katlin23@hotmail.com

    VastaKustuta
  8. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  9. Tere!
    Sooviksin ka selgeltnägija kontakti: supzzz@hotmail.com

    VastaKustuta
  10. Tere.
    Palun ka kontakti.
    hannes14@gmail.com

    VastaKustuta
  11. Tere! Sooviksin ka kontakte kaidi.rebane@mail.ee

    VastaKustuta