Mina ja mu ennustused


Kunagi ennustasin, et kindlasti sünnib meie Kaur kaks nädalat enne tähtaega... Põhimõtteliselt peaks ta siis sündinud juba olema ja me peaks ammust aega ka kodus olema. Kui üritasin sugu ennustada siis pidi ka tulema 105% tüdruk ja voilaaa ka see läks mööda. Ennustaja erialal ma kindlasti kätt ei proovi.
Nüüd hakkab aga meie pojal aga ruumi aina vähemaks jääma, peksab ta ka alla emakasse rohkem - vahest jääb mulje et tahab lootekotti katki lüüa aga jõudu pole nii palju. 
Pakkusin ka abi talle, et vajutan järsku kõhule, et äkki siis vupsab ta välja kui ta ikka nii väga tulla tahab. Vahest jälle tundub, et talle meeldib kõhus rohkem kui väljas. Samas ma ei imestaks, sest teda ümbritseks ikka väga omamoodi inimesed - alustades meist Halariga. Ma ei loe meid väga normaalseteks. 

Ja nüüd väikesed ennustused Kauri ilmaletulekuks:
* ema pakub laupäeva õhtut
* õde täna õhtut
* sõbranna reede õhtut


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar