Minu üheksa kuud


30.september 2013 kell 16:08 lõppes minu jaoks MINU ÜHEKSA KUUD. Peale 10 tunnist sünnitust saime pisikese poisi vanemateks Halariga. Sünnitusel oli minuga minu ema, kes oli nii tubli ja ei pannudki pilti tasku. Haiglas käisid veel vahelduva veduga mu isa ja õde. Ka Halar tuli... Küll teisipäeval, aga teda ei lastud siis meid vaatama sest kell oli pool üheksa õhtul, seega sai ta meid vaatama alles kolmapäev ja neljapäev saime me juba koju...

Meie poeg kaalus 3208 grammi ja oli 48 cm pikk. Tegemist on väga rahuliku lapsega ning naljalt teda täiesti kõrist karjumas ei kuule. Okei esimene õhtu kodus oli meil täielik rahutus aga seda sellest et olime ostnud natukene pahad lutipudelid... Nimelt jooksis liiga palju piima sealt ja Kaur lihtsalt ajas kõik söögi välja. Ja nutu põhjuseks oligi tühjaks jäänud kõht. Järgmine päev tõid vanemad uued lutipudelid ja meie laps oli jälle vana rahu ise.

Miks lutipudelid? Nimelt on meie poeg piimasegu peal, sest ta rinda lihtsalt ei taha. Ei silikoonist nibukaitsmega ega naturaalselt. Istub 10 sek otsas ja sülitab välja... Mässasin mina, mässas ämmaemand - ei midagi. 

Üritangi nüüd rinnapumbaga et äkki saan ta nii rinnatoidu peale ikkagi. 

Nüüd on jõudnud kätte aga aeg kui mõtlen kas lõpetada siia blogisse postitamine või jätkata...

1 kommentaar:

  1. Palju Õnne Pisikese sünni puhul!
    Ning mina soovisin edasi lugeda sinu blogi.

    VastaKustuta