Beebiakne, higilööve, allergia?

Paar nädalat tagasi ilmusid Kaur Morteni näole mingid punnikesed... Vahepeal on nagu valged peadki otsas ja tahaks need tühjaks pigistada... Mida muidugi teha ei tohi...kuna ta on meil rinnapiimaasendaja peal siis ei saa see olla midagi minu söödust... Kahtlustasin küll alguses et ta D-vitamiinile allergiline ja asendasin Minisun vitamiini Tervisepüramiidi oma vastu välja... Näos ei muutunud midagi... Punnid olid ikka. Helistasin siis perearstile et saada Devitoli retsepti aga ta soovitas ikkagi tervisepüramiidi oma natuke kasutada ja arvas et tegemist üldse beebiaknega. Kuna beebi nahk õrn siis nii pidi ta reageerima kohanemisele väljaspool kõhtu. 
Arvasin ka et äkki tegemist higilööbega, samas ma ei ütleks, et Kaur üleliia paksult riides käiks või et toad megapalavad oleks...
30.oktoobril läheme arsti juurde süsti saama ja siis saame vast teada, mis vaevab Kauri näonahka... 


3 kommentaari:

  1. Need punnid on beebide puhul täiesti tavaline nähtud ja ma ei arva küll, et midagi viga on. Minu beebil ka ikka paar punnikest pidevalt näos. Ühed kaovad, teised tulevad asemele. Pole mõelnudki, et peaks muretsema. Alguses muidugi muretsesin, aga siis kõik räägivad jah, et see normaalne ja tõesti kohanemise märk. Mingi keemiaga last mäkerdama hakata pole kindlasti soovitatav. Pigem puhta veega nägu ilusasti puhastada paar korda päevas. Kõik see piim jms mis ta välja ajab ja muu sodi ka mis tema õrnale nahale satub. :)

    VastaKustuta
  2. Mina soovitan sellist asja nagu kolmisruse ürt. Teed tõmmise valmis ja vatipadjaga puhastad. Minu lapsel on hästi palju punne näos ja siis kui sellega määrima hakkasin, tõmbas kohe tagasi. Ja näiteks kui mähkmed liiga teevad, siis soovitan ka sellega puhastada ;)
    Mina panin üldse vanniveele lisaks seda :)

    VastaKustuta
  3. Meie puhul süüdlaseks pigem D-vitamiin... Vist. Nüüd kus pole 3 paeva andnud hakkan punnid alt juba lapse nägu ka nägema :) muidugi kolmapäev saam ka perearsti arvamuse :)

    VastaKustuta