D-vitamiin

Olen vist leidnud pōhisüüdlase, mis rikub minu lapse näonahka... D-vitamiin. Algul kasutasime Minisun D-vitamiini, see tekitas lapsele gaase. Siis ostsin Tervisepüramiidi oma ja sellega muutus lapse näonahk jubedaks. Nüüd olen vōtnud riski ja pole lapsele D-vitamiini 3 päeva andnud ja hakkan lōpuks Kaur Mortenit ära tundma. Ta punnikesed sügelesid nii hullult, et oli ainult nutt ja söögiisu puudumine. 
Ōnneks on mu ämma ristiema apteeker ja meditsiini ōppinud, siis ta soovitas ka praegu d-vitamiini andmise katkestada ja perearstilt retseptiga d-vitamiin küsida. Veel soovitas iga hommiku eelnevalt keedetud jaheda veega lapse nägu puhastada. 


2 kommentaari:

  1. Oi :(
    Kas need kõik olid vedelal kujul? Äkki pole veel piisavalt talv/sügis, et seda manustada... Kahju lugeda kohe, sest mul on endal ka plaanis koheselt seda lapsele andma hakata.

    VastaKustuta
  2. Jah... Eks sa pead katsetama mis sinu lapsele sobib :) meil lapserohu riiul varsti suurem kui mōnel vanainimesel :)

    VastaKustuta