Meie 28. Nädal

Tänasest algas meie 28. nädal ehk me alustame 7. kuuga ehk kolmanda trimestriga. Olen allalaadinud endale telefoni appi nimega i'm expecting... See aitab mul järge pidada nädalatega, pluss kirjeldab ema tervist ja kuidas laps areneb, kui suur ta on ja palju ta kaalub. Samuti on ka ultraheli pilt. Muidugi mis minu jaoks algul naljakas oli on see, et iga nädal võrreldakse last mõne juur- või puuviljaga. See nädal on meie poeg näiteks jääsalat.

Hetkel ootan koju oma kallist elukaaslast, kes pidi tegema nüüd meie hetkel tühjast seisvast toast meie uue magamistoa ja meie praegusest magamistoast lapsetoa. Seega varsti läheb lahti suur remont.   Pidime ka ta koju tulles lapsetuppa kummuti ära tellima, mille tarneaeg on kuni 8 nädalat... Loodan, et selleks ajaks kui lapse koju toome on tuba valmis ( see hulgas saabunud ka mööbel).

Kuna laps surub niivõrd kopsudele pole mu kopsumahust mitte midagi järel. Hingeldan juba vahepeal nagu 40-aastat suitsetand inimene. Samuti olen täheldanud, et kuskil poodides või kaubanduskeskustes olemine on minu jaoks paras kadalipp - tekib kergelt õhupuudus, kuumalained hakkavad üle keha jooksma, minestustunne jms. ... Vanamoodi poodides tuuseldamisest ei tule enam midagi välja.

Õnneks olen praeguse seisuga pääsenud igasugustest venitusarmidest ja loodan, et see ka nii jääb. Sõbranna ütles muidugi kohe, et pole mõtet hakata ülehinnatud venitusarmide vastast kreemi ostma vaid, et kasutaksin Helosani. Praegu olen aga läbi ajanud Farani vanilje ja patšuli kehavõiga, mille ostsin ILU kosmeetikapoest suve algul. Hind jäi tal 10€ kanti, samas kui venitusarmide kreemid on tunduvalt kallimad.

Eelmine postitus rääkisin kuidas sain tundma kõrvetisi siis nüüd on mind rahule jäetud. Muidugi võib vist üheks põhjuseks lugeda selle, et pole joonud ühtegi gaasilist jooki.

Samuti olen ma beebidele mõeldud voodipesu otsingul, kui keegi teab soovitada mõnda head müügikohta, kus on armsad voodipesud mõistlikku hinnaga, siis võib julgelt infot jagada.



1 kommentaar:

  1. Kirjutasin oma blogipostis siin Palmer'si kõhuvõist ja tõin välja ka lehe, kust saab Palmer'si spetsiaalseid venitusarmide toodeid ~6euroga tellida. Seega saab need "spetsiaalsed" tooted kätte siiski ka täiesti mõistliku hinna eest, millega müüakse tavalisi niisutavaid kreemegi. :)

    Kats

    VastaKustuta