Uus ebameeldiv sümptom ja kaalutõus

Eile magama minnes tundsin kehast ülesse tulemas mingit ebameeldivat tunnet. Meenus kohe, et sõbranna rääkis, et teda külastasid pidevalt kõrvetised raseduse ajal. Üritasin kuidagi ennast ikka magama sundida ja probleemiga hommikul tegeleda, sest polnud kindel kas tegemist on kõrvetistega. Kuna mul on ka viis aastat tagasi diagnoositud maoklapi rike ehk reflukshaigus, siis peaksid kõrvetised mul tihedad külalised olema aga imekombel pole mul siiani kordagi antud probleemi esinenud.
Raseduse ajal üritan võimalikult vähe keha rohtusid täis pumbata seega mingit abimeest ma apteegist otsima ei jooksnud. Otsustasin, et vaatan parem üle oma toitumise. Igatahes nüüd olen jõudnud järeldusele - ei gaseeritud jookidele. Mõneks ajaks peaksin ka loobuma - hapukoorest, pastast, jäätisest ja teest. 
Kellel veel on see probleem soovitan lugeda toitumisoovitusi antud lehelt: 
http://www.korvetised.ee/korvetised/514833?itemId=513892&nav=yes

Mis kindlasti enamusi naisi muretsema paneb siis on selleks rasedusaegne kaalutõus. Ikka mõeldakse, et ei tea palju ma juurde võtan ja kas ma saan tagasi oma figuuri. Mis siis saab kui kõik jääb alles? Mäletan, kui kunagi Halarilegi rääkisin, et mõtle kui peale sünnitust mu kilod alles jäävad? Aga Halar alati selles osas muretu olnud ja oskab ka vahepeal õigeid asju öelda, et sind maha rahustada. 
Olen kuulnud igasugu lugusid nii oma tutvusringkonnast kui väljastpoolt seda, kuidas ollakse pahandada saadud arstilt, sest kaalutõus on liiga väike või liiga suur. Oma esimestel raseduskuudel küsisin minna arstilt, et miks ma nii vähe olen juurde võtnud, sest tegu oli tõesti paarisaja grammise kaalutõusuga. Eilse seisuga kaalusin ma 57kilo, mis on sama number mis asetses mu kaalul 5 aastat tagasi. Kui tookord paistis see igaltpoolt välja siis nüüd paistab ainult kõhult.  Seega on mu kaalutõus +7 kilo. 7 uhket kilo! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar