Omapea...

Ja läkski mu Halarike ära... Nüüd hakkab natuke kohale jõudma, et pean alguses ikka kõik üksi läbi tegema. Muidugi on mul mu pere aga ööd veedan ju ikkagi üksi. Okei samas kui raske saab olla üks lapse toitmine ja mähkme vahetamine ikka olla. Ja pealegi kõik need kuus korda, mis Halar täna küsis: KAS SA SAAD IKKA HAKKAMA? Ma ju ikkagi lubasin, et saan. Eks kui ei saa siis helistan talle ja nutan natukene telefoni otsas. 


Kuna minu kärul puudub mähkmekott siis pidasin vajalikuks endale see guugeldada. Kuna enamus mähkmekotte, mida vaatasin olid beebikauplustes ligi 50€, mis mulle meeldisid, siis noore vaese emana mõtlesin, et kiikan ka välismaa poole. Ja voilá 14€ täiesti meeldiv mähkmekott ja piisavalt mahukas. Ja muidugi leidsin veel 100 muud asja, mida tundus nii vaja minevat. Alates nunnudest tekikestest kuni riieteni. 

Homme on meil taaskord ämmaemanda juures mõõtmine ja kaalumine. Ja teisipäev algab 38.rasedusnädal juba. Alles nagu algas rasedus ja nüüd hakkame finishile lähenema...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar