Uudishimulikud

Koos läheneva tähtajaga hakkavad tekkima ka uudishimulikud ja ootusärevuses lähikondlased. Näiteks on mul üks sõbranna, kes päevas kui paar tundi näinud pole kuhugi kutsub või niisama lobiseda tahab, siis tuleb ära ka igakord küsimused stiilis "oled sa veel kodus?" - "oled sa veel ühes tükis?" .
Samas on ka palju neid, kes on soovinud, et helistaksin või teada annaksin kui haiglasse lähen. Ma usun et endast pole kõige suuremat helistajat - seega arvatavasti annan kas Halarile või oma emale/isale nimekirja numbritega, keda nad vajadusel kasvõi kell 3 öösel tüütaks. Ja ärge siis olge vihased kui teie magus uni saab rikutud! :)

 Kunagi mõtlesin küll, et lähen käin sipsti haiglas ära ja kellelegi ei ütle, aga praegu tundub juba üksi haiglas pressimine, kus kõik kitlites sind õpetavad suht hirmuäratav. Või ei kujuta ma ette, et sõidan tuhudega 20 kilomeetrit üksi autoga haigla poole. Arvatavasti näeks see, ette peatusi kuskil bussijaamas, kus ma valust nutan ja lõpuks võtaks see kõik nii kaua aega, et sünnitaksin mingi ringristmikul ära. Kuna ma Halari sõnul vahest olen hädapätakas ja enda teada juhtub kõik halb 75% ajast minuga, siis arvatavasti selline mu stsenaarium ka oleks. Parem sebin endale autojuhi ja sõidan nagu presidendi proua taga ja teen õõtsutamisharjutusi nagu filmides.

Praegu tundub, et Kaur Morten on mu roietest leidnud endale mõnusa diivani, kus oma pepuga lõsutada. Vihjeid andes, et ta võiks natukene ennast liigutada saan aga teisele poole jalaga müksu. Paistab, et meie peres jääb ikka võim meestele - vahetpole kas siis paaripäevasele või 25-aastasele mehele.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar